Administratie in Rotterdam ondergebracht

Administratie in Rotterdam ondergebrachtAls freelancer wil ik me kunnen bezighouden met mijn core business en zo min mogelijk tijd kwijt zijn aan randzaken van mijn ondernemerschap. Ja, het is leuk om veel omzet te maken en dit inzichtelijk te hebben, maar het gedoe met bonnetjes, de hele administratie, belasting, enzovoort, dat zie ik niet zitten. Daar ben ik niet goed in en daarom heb ik mijn administratie in Rotterdam uitbesteed bij Administratiehuis Klein.

Alles rondom mijn administratie in Rotterdam

Administratiehuis Klein, die ik via www.administratiehuis.com heb ingeschakeld, neemt voor mij vrijwel alles uit handen:

  • Inkoopadministratie
  • Btw-afdracht
  • Balans
  • Jaarrekening
  • Inkomstenbelasting

Vrijwel alles dat te maken heeft met mijn administratie in Rotterdam nemen zij over en daarbij leveren ze heldere diensten, veel service, inzicht in alle cijfers en gebeurt alles keurig en op tijd. Daarnaast heb ik ook geselecteerd voor een partij voor administratie in Rotterdam die mijn administratie niet te duur uitvoert. In het begin van mijn zelfstandig ondernemerschap heb ik de fout gemaakt om zo volledig mogelijk te willen zijn en te denken dat een hoog tarief van een administratiekantoor ook betekent dat je service en kwaliteit krijgt. Dat is echter totaal niet zo en daar ben ik helaas met open ogen in getrapt. Ik ben daarom met Administratiehuis Klein om tafel gegaan en heb heel duidelijk gesteld wat mijn behoeften waren voor het onderhouden van mijn administratie in Rotterdam. Ik wil geen poespas, geen extra onverwachte ‘dienstverlening’ waar ik niet om gevraagd heb, maar wel de rekening voor gepresenteerd krijg. Mijn administratie in Rotterdam wordt precies zo gedaan als ik wil. Helder, overzichtelijk en zakelijk. Is er een advies? Dan wordt me dit gegeven en kan ik eerst bepalen of ik het de kosten waard vindt. Overigens is de dienstverlening van Administratiehuis Klein zodanig dat wanneer er een tip komt of advies wordt gegeven, dit vaak geld kan besparen en het de extra kosten vrijwel altijd waard is. Mijn administratie in Rotterdam is daarmee verzekerd van de beste zorg en dienstverlening en ik kom nooit voor verrassingen te staan. Ook niet bij belastingzaken en dergelijke. Nooit heb ik grote naheffingen, dingen die over het hoofd zijn gezien of problemen van ander aard.

Het betalingsverkeer goed geregeld

Mijn administratie in Rotterdam is zo volledig dat ik me zelfs geen zorgen hoef te maken over het beheer van debiteuren en crediteuren. De rekeningen komen binnen en worden automatisch betaald. Zaken die ik zelf betaal of aankopen die ik doe, geef ik netjes door en worden opgenomen in de boekhouding. Mijn facturen worden ook goed geregeld door Administratiehuis Klein. De werkzaamheden worden netjes gefactureerd, eventueel met specificaties aan de hand van mijn eigen urenregistratie waartoe het Administratiehuis toegang heeft en hier heb ik nog nooit klachten over gehoord. Ook is het nooit voorgekomen dat er vergeten is om een factuur te sturen, iets wat mij persoonlijk wel zou kunnen overkomen, omdat ik hier minder feeling me heb en daardoor niet in de gaten heb dat er een factuur uit zou moeten. Bijkomend voordeel is dat bij mijn administratie in Rotterdam direct inzicht is in de inkomsten en uitgaven. Daarmee ben ik ervan verzekerd dat mijn facturen betaald worden, eventuele laat- of wanbetalers achter de broek gezeten worden om toch zo snel mogelijk te betalen en is er direct inzicht of er voldoende op de betaalrekening aanwezig is om de openstaande facturen te kunnen voldoen. Uiteindelijk heeft de dienstverlening van Administratiehuis Klein mijn leven als ondernemer een stuk gemakkelijker gemaakt en kan ik me bezig houden met datgene dat ik leuk vind om te doen én waar ik goed in ben.

Lees meer…

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn